Необхідність контролювати ситуацію в бізнесі існує завжди. Особливо важливо розуміти: з чого все почалося і який ланцюжок подій привів до даної ситуації. Як правило, для цього доводиться переглядати велику кількість реєстрів і документів, шукати зв’язок між ними і з’ясовувати, які документи були створені згодом на основі тих, що привернули увагу. Це займає величезну кількість часу і вимагає неабиякого терпіння та пильності.

 

Функціональність Мапа взаємозв’язків дозволяє в один клік побачити весь ланцюжок процесу в графічному вигляді.

ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ

Переглядаючи замовлення для клієнта, вам необхідно з’ясувати, скільки вже відвантажено товару, скільки оплат надійшло, на підставі якого договору здійснюється дане замовлення і які податки були нараховані на його підставі.

Або ж, наприклад, вам потрібно переглянути, за яким замовленням було скасування продажу, аби відшкодувати замовнику вартість товару, що зламався одразу після покупки.

Немає нічого простішого!

Знаходячись на замовленні, яке вас цікавить, ви активуєте опцію Мапа взаємозв’язків через контекстне меню та отримуєте доступ до графічного зображення всього ланцюжка документів, пов’язаних з даним замовленням: починаючи від комерційної пропозиції і закінчуючи оплатою та доставкою товару клієнту або його скасуванням.

Всі опції цієї графіки інтерактивні, а колірна індикація показує баланс заборгованості та рух товару на поточний момент. Клікнувши на графічний символ документа, ви одразу бачите детальну інформацію по документу, аж до пов’язаних з ним проводок.